17 Nisan 2014 Perşembe

Ablamın arkadaşıyla sikiştik

Ben 22 yaşında adım kılıç size ablamla aramda geçen olayı anlatmak istiyorum ablamın isimi meltem 25 yaşında biraz anlatayım ablamı size 1.70 boyunda siyah saçlı oldukça iri göğüsleri var kalçasını tarif edemem zati çok güzel zira evet olaya giriyorum annemle babam bi akrabamızın rahatsızlanmasıyla ülke dışına gitmek zorunda kaldı ve bize 1 hafta gelmiceklerini sölediler fakat hafta sonu bi akrabamızın düğünü vardı ve bnimle ablamın gitmesini istediler bizde tmm dedik ve annemle babamı havaalanına bıraktık ordan ablamla bi taksiye binip haneye geri döndük saat oldukça geç olmuştu ablam ben yatıyorum diye konuştu ve yatmaya gitti bende tv de mücadele izliodum bi yarım saat sonra ablamın odasından kısık ksık sesler geldiğini duydum hemen kalkıp saklıca yaklaştım kapının deliğinden baktım ve gözlerime inanamadım ablam elinde bir vipratör vardı ve amına sokup çıkarıyordu o an içeri dalasım geldi ama reaksiyon vermesinden korktum ölece onu izlerken yarrağımı çıkardım ve 31 çekmeye başladım ve kısa bi müddet sonra boşaldım ve yatmaya gittim ama uyuyamıyordum. Hep ablamın o amına giren vipratörün yerinde yarrağımı düşünüyodum sabah oldu ablam erkenden kalkıp kahvaltı hazırlamış ve beni uyandırmaya geldi odamı normalde yatarken kitlerdim ama o gün ablamla tektim diye kitlemedim kapıyı açıp içeri girmiş ve benim üstümde hiç bişi yoktu çırçıplak yatıyordum ablam yanıma gelip yarrağıma bakmış ve okşamaya başlamış benimde uykum hafiftir gözlerimi hafiften açtım ve ablamın ağzında yarrağım vardı ama yeni kalktığım için yarrağım kalkmamıştı ve şimdi uyanıktım her dil atışında başı epey büyüdü ve ablam uyancamı düşünüp bıraktı üstüme yorganımı örtüp beni uyandırmaya çalıştı ve uyandım ne oldu abla dedim hadi uyan kahvaltı hazırladım çay soğumasın dedi tmm diyip odamdan çıtı ve o çıkar çıkmaz 31 çekmeye başladım 1 dk geçmeden boşaldım ve bijamalarımı giyip elimi yüzümü yıkadım ablam kahvaltıyı balkona kurmuş havada güzeldi başka bir deyişle neyse kahvaltıyı yaptıktan sonra ben banyo yapıyorum dedim ablam tez yap bende yapıcam dedi tmm dedim ve banyomu hızlıcana yaptım ablamı çağırdım ben çıktım diye ablamda az gelirmisin dedi ne oldu dedim ya sütyenimi çıkartamıyom yardım edermisin dedi oke dedim ve odasına girdiğimde altında kısa dar bi şort vardı bide sütyeni ya çıkaramıyom dedi yardım etsene olur dedim abla burda ben varım ve ağır ağır sökmeye başladım ama sıkışmış harbiden o ara kalçalarını süzüyom ablamın ne kadar dolgun ama ilk defa bu kadar büyük olduğunu fark ettim sikim can vere bi kalktıki anlatamam bi ara kendimi kaybedip götüne sürtüverdim sikimi ne yapıyosunde yüksek sesle pardon abla dedim bilmeden oldu ve südyeni açtım tmm dedi. Hadi çabuk hazırlan dedi sen de geç kalıcaz düğüne bende abla çok kalmayız dedim takıyı takıp çıkarız ablamda zaten bende can vere düşünüyodum dedi sevindim ansızın tmm diyip takım giysimi giymeye gittim ve ablamda banyoya girdi ama çok çabuk çıktı yıkanmadı ve üstünü giyinmeye başladı birden ablam beni yeniden çağırdı efendim dedim abla ya bi dakka gelirmisin ewet abla dedim hangisini giyim dedi bende ablamın süper mini giysisini giymesini istedim oda fazla dekolte var bunda aman nese ddi ve bunu giycem dedi kardeşimi mi kırcam dedi ve yanağımdan öptü o an kendimi kaybedip sarılmışım ablama yaaa tmm dedi nie o kadar sıkıyon dedi bende güldüm ne yapim abla dedim o kadar güzlsin ki kendimi kaybediyorum ablamda olurmu can vere bişi biz kardeşiz dedi ve telefon çaldı arayan ablamın kankası elifti nerde kaldınız herkes düğünde sen yoksun diye konuştu ablam 15 dk kalmaz ordayız diye konuştu bende odadan çıktım ablam üstünü giyindi hadi ben hazırım gidelim diye konuştu taksi çağırdım ve düğüne gittik ablamın yanına elif geldi nbr kanka fanal konuşmaya başladılar eif bana dönüp ufaklık nbr diye konuştu bende bozuldum tabi sen bi diğer ufaklığı görürsen fikrin değiş dedim ablam bana kızdı nasıl bi kelime diye konuştu o sölenirmi elif de güldü tabi hoşuna gitti elifi anlatim size 175 boyunda sarışın fiziği gayet iyi bi kızdı fakat çok kaşardı biliyodum semtte arkadaşlar sölüyodu nese takıları takıp ablam ve ben düğünden çıktık taksi çağırdım taksiye bindik ablamın telefonu çaldı elif arıyodu yaa kanka diye konuştu nereye daha düğün yeni başlıyo diye konuştu ablamda ben düğünleri fazla sevmem normalde annem ve babam gelir diye konuştu düğünlere fakat ülke dışına gittiler diye konuştu elif bende gelimmi size ablam çok iyi olur diye konuştu canım sıklmaz diye konuştu iyi olur taksiyi geri çevirip elifi aldık haneye gittik semte ablama ben biraz arkadaşlarla takılcam dedim tmm diyim elifle ablam haneye çıktı bende takriben 1.5 saat snra haneye gittim. Anahtarım olduğu için direk girdim haneye ve bi sesler geldiğini duydum ablamın odasından saklıca bakmaya gittim ablamla elif anadan üryan soyunmuşlar ve birbirlerinin amını yalıyolardı ve ölece izlemeye başladım onları aklıma bi fikir geldi ablamla elifi saklıca kameraya çekicem ve onları şayet benimle sex yapmazsanız anneme ve babam sölerim diye tehdit ederim dicem hemen kamereyı açtım ve kayıt başladı hemen hemen yarım saat bölde kayıtta kaldı be ikiside boşalmıştı ve yatakta uzana kaldılar bende odama geçtim fakat kapıyı hızlı vurdum bilerek geldiğimi anlasınlar diye ve anladılar ablamın sesini duydum kılıç senmi geldin diye konuştu ewet benim abla dedim tmm diye konuştu ve ben üstüme rahat bişiler giyip tv başına geçtim ve ablam la elifin gelmesini bekledim ve gldiler ablam nie zili çalmadın diye konuştu bende anahtar varya nie çalim zili dedim kızdı bana ben de abla benle bi mutfağa kadar gelirmisin dedim ne oldu diye konuştu bişi sölicem dedim ve mutfakta telefonumu çıkardım ablamla elifin videosunu açtım ablamım yüzü kıpkırmızı oldu pislik diye konuştu bizimi izledi ewet dedim ee ne istiyosun diye konuştu bende seni bide elifi sikmek istiyorum dedim olmaz diye konuştu biz kardeşiz bırak kardeş muhappetini yarın bi gün başkasına vericen dedim zati ablamı belinden yakaladığım gibi dudaklarından öpmeye başladım birz çırpındı fakat sonra oda karşılık vermeye başladı dur diye konuştu elimden tuttu ve elif diye bağırdı elif geldi sana süprüzüm var diye konuştu ablam ne oldu diye konuştu elif kardeşim bizi sikicek diye konuştu elif nasıl olur ablam bal gibi olur diye konuştu videoya çekmiş bizi diye konuştu elife bakıp bak seni bu ufaklık şimdi sikecek diyip gülmeye başladım ablam hedi benim odaya gidelim diye konuştu burda olmaz diye konuştu ablamın odasına girdik hemen sorunmaya başladım ablam ve elifte öpüşerek birbirlerini soymaya başladı ben yatağa uzandım elif yarrağıma yumuldu ve emmeye başladı ablamda aını ağzıma goğru getirip yalamamı istedi ve yaladım sonra elif geldi amını ağzımadayadı ablamda yarrağımı yalamaya başladı sonra yeter dedim bu kadar yalama elif i sırt üstü uzattım ve üstüne çıktım amının yanaklarına sikimi vuruverdim elif yavaş gir diye konuştu yarrağı büyük acır diye konuştu bende tmm sevgilim ufaklık yola çıktı geliyo dedim ve elife öyle bi hızlı kökledim elif çığlık attı ve gözlerinde yaş geşdi ablam kızdı kız yavaş yap dio sen hayvanca gitriyon elif lütfen bi çıkar yanıyo diye konuştu be dururmuyum boşalana kadar çıkarmadım ve boşalmaya yakın elifin göbeğine boşaldım sonra sıra ablamda bu sefer ben sırt üstü uzandım ablam kucağıma oturdu ve göt deliğine dayadı sikimi abla dedim amdan yapsaydım yok diye konuştu kızım diye konuştu. Hala yaaa dedim nolur ben bozim dedim olmaz diye konuştu elifte şaşırdı kızmısın hala sen diye konuştu o kadar ısrar etmeme karşın amcık olmaz diye konuştu götten ancak tmm didim öleyse otur yarrağıma ablam götünü tükürükleyip göt deliğine yarrağımı yerleştirdi ve ben alttan yüklendim ve ablamın belinden tuttuğum gibi yarağımı kople soktum içine ablama ölece kal dedim dur kal dedim can vere 1 dk ölece kaldık sonra ablam yarrağımın üstünd hoplamaya başladı ve bende ablamda boşaldık sonra üçümüzde banyora girdik ordada birerkez boşaldık ve çıktık ablam elif e bu gece burda kal kardeşim artık bizim sikicimiz diye konuştu eli olur dedi ve geceden sabaha kadar hiç uyumadık bi ablamı bi elifi siktim şu an ablam da elifte bende çok mutluyuz

12 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum vasap ta var izmir titiz bakımlı 0543 453 4525

      Sil
    3. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    4. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkegim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradigini bilen saygideyer ciftler yada tek bayanlar her sey seks degil benim icin tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. Slm yaş büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn 05537753404

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar ( resim bana ait )

    YanıtlaSil