17 Nisan 2014 Perşembe

Yazlıkta seviştik

Yazlıkta arkadaşlarla denize girip çıktıktan sonra,haneye geldim.Diğerleri plaj kafesinde okeye başladılar.Yalnızdım.Hemen duşa girdim.Kurulandım ve giyinmek için çırçıplak,yatak odasına geçtim.Dolapta,birşeyler ararken dolap kapısını kapattığımda,aynasından,oda kapısı önünde,yazlık komşumuz olan OYA nın şaşkın ve donakalmış durumda durduğunu gördüm.Gözleri,dimdik duran penisimde idi.Şaşırmıştım ve ikimizde ne yapacağımızı bilmiyor gibiydik.Yalnızca, buyrun diyebildim.oya kekeler gibi, bizimki okeye dalmış,hanede de kimse yok,sinek ilacı gerekli oldu,size bakayım dedim,alt katta kimseyi göremeyince buraya geldim,ne olur kusura bakmayın derken, aniden elinden tutup yanıma çektim.dur,ne yapıyorsun,olmaz,hayır diyecek oldu fakat kavrayıp dudaklarından,yanaklarından,öpmeye başladım.Ağzını yana çekti ve hayır,olmaz,istemiyorum,bırak beni,hazır değilim,delirme deyip kollarımın arasından kurtulmaya çalışıyordu. Hayır,bırakmam,benimsin,kendi ayağınla geldin,diyerek tekrar öpmeye başladım. çırpınıp kurtulmaya çalışıyordu.Müthiş bir tokat attım ve sersemledi.ellerini penisime götürüp oynamasını istedim ve şayet karşı çıkarsa, daha kötü şeyler yapacağımı söyledim.korkmuştu.çaresizdi.sanki hafif hafif ellemeye başlar gibiydi.bu işin olacağını ve onu bırakmayacağımı anlamıştı.Ne olur burada bırakalım,yeter artık diyordu ama artık avımı yakalamıştım ve parçalamaya hazırdım ve onu sikmeye az bir müddetim vardı.Çok güzel,sarışın,uzun boylu,balık etli seksi bir kadındı.Plajda giydiği tanga bikinileri ile vücudunu sergilemesi ben dahil herkesi delirdiyordu.Yemeklerse,oturmalarda,seksi hareketleri verdiği frikikler ile bizleri kendimizden geçiriyordu ama arkadaşımızın eşi olduğu için,hep içimize atıyorduk.Ayakta tek vücut olmuştuk ve çırpınmaları yavaşlamaya başlamıştı.Yeniden de kurtulmak için,birazdan bırak beni,kimseye söylemem aramızda kalacak diye konuştu ama umursamadan öpmeye . devam ediyorum.Tişörtünü çıkardım.Sütyen giymemiş ve mükemmel memeleri ortaya çıktı.Elleri ile kapatmaya çalştı.ellerini çektim.Okşamaya başladım.Uçlarını okşadım.aniden mızmızlanmayı bırakıp kıvranmaya başladı ve ağır ağır karşılık vermeye başlamaya başladı.meğersem onu bam teli olan meme uçları ile oynanmasımış ve o yüzden hoşlanmaya başlamıştı.Zati kararlılığımı gördükten sonra,kurtulamayacağını anlamıştı ve kendini bana bırakmaya kara verdi . sanırım.Artık karşı koymayıp oluruna bırakmıştı.diz çöküp, memelerini okşamaya,öpmeye ve sıkmaya başladım.saçlarımı okşuyor ve vücudunu oynattırmaya başlamıştı.Kalktım. Onun diz çöküp,peniesime oral yapmasını istedim.eğildi böyle muhteşem bir alet görmedim,bizimkinin iki katı deyip ağzına aldı ve harika oral yapmaya başladı,sokup çıkarmaları,yalaması ve taşaklarımı avuçlayıp,yalaması beni çok tahrik etmişti,elleri de kıçımı sıkıyor ve kalçalarımda . dolaşıyordu.Artık dayanamıyacaktım ve geliyorum deyip penisimi ağzından çıkarmaması için kafasını iyice bastırıp,boşalmaya başladım ve hepsini, istememesine karşın,yuttu.Boşalmama Şaşırmıştı.Ne oldu,erken geldin bitti mi ? tamam mı ? hadi bırakalım burada dedi.Bende merak etme canım sevgilim,seni halletmeden,karım yapmadan,bu halde bırakırmıyım dedim.Ses çıkarmadı.Ayağa kaldırdım,kucaklayarak yatağa bıraktım.Daracık şortunu ve g-string kilodunu çıkardım.bir süre izledim.Bu mükemmel vücud kolayca,kendi ayağınla bana gelip,benim olacaktı. Okşamaya başladım,uzuvu sırılsıklam olmuştu.parmağımı içine sokup çıkarmaya başladım.inliyordu.Çılgınca sevişmeye başladık.Altımda yılan gibi kıvranıp,müthiş karşılık veriyordu.Memelerini,göbek çevrenini,sırtını,popsunun çevrenini öpüp okşayıp,sıkıyordum.oda aynen karşılık veriyordu.Altmışdokuz pozisyonu alarak uzuvlarımızı emiyor ve parmaklarımızı birbirimizin arka deliklerine skup çıkarıyorduk.Tekrar uzvuna döndüm ve dudaklarını aralayarak içini yalayıp emince,zevkten can veriyorum . diye konuştu ve çok tahrik olduğunu,kıvamına geldiğini inleyerek fısıldadı.İçine girmem için artık yalvarmaya başladı.elleri ile penisimi yakalayıp,uzuvunun ağzına götürmeye çalışıyordu.Çok büyük olduğunu ve ağır ağır girmemi istedi.biraz amına sürttükten sonra,aniden kayarak, içine srtçe girdim.Çığlıkları duyulmasın diye dudaklarına yapıştım.Tırnakları sırtıma batıyor ve bacaklarını belime dolamıştı.İçinin yandığını,kavrulduğunu söyledi.İçinde oynamaya başladım ve altımda kıvranıyor . ve sağa sola dönmeye çalışıyordu.Geleceğini söyledi.Birlikte sarsılarak patlayıp orgazma eriştik. bir süre içinde kaldım ve sonra çıkıp yanına uazandım.Sıkıca sarıldı.penisime doyamadığını,bir kere tadını aldığını,müthiş bir erkek olduğumu,mükemmel seviştiğimi,kadınlığını tam olarak yaşadığını ve hele özellikle arka arkaya iki kez siken bir erkeğin zor bulunduğunu ve artık benim onun ikinci erkeği olduğumu söyledi.Birlikte banyo yapmayı öneri ettim fakat gitmesi gerektiğini ve geç kaldığını söyledi.Daha sonra onu götten de sikeceğimi söyledim.Güldü. Yaz kış,uygun vakitlerde buluşup,birlikte oluyoruz.

10 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum vasap ta var izmir titiz bakımlı bayanlar arasın 0543 453 45 25

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum vasap ta var izmir titiz bakımlı bayanlar arasın 0543 453 45 25

      Sil
    3. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    4. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

    YanıtlaSil
  3. HİKAYEMİ BEĞENDİN Mİ ?? Selam ismim --OKTAY-- azgın ve doyumsuz bir PLAYBOYUM … Am Göt yalarım. Sizi boşaltana kadar durmadan emerim ve yalarım.. Kesinlikle sınırsız biriyim.. Bunu benimle yasamak ve farkı anlamak için benimle bir kere yaşayın. Yaş sınırım yoktur Azgın - ateşli - evli - dul tüm bayanların hizmetindeyim.. Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞART.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamican fanteziler bende emin olmak için ara.. 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Nirvanaya Cıkaçağın Numara== 0 545 325 61 61== ANKARA ve çevresinden olanları beklerim hadi uçalım bebeğim....

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. Slm yaş 30 büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn 05537753404

    YanıtlaSil