17 Nisan 2014 Perşembe

Buse ile Seks Hikayesi

Adım egemen 25 yaşında istanbulda yaşıyorum 170 boy 60 kilo esmer kendi çevremde beğendiklerini söleyen çok insan vardı fakat benim beğendiğim alt komşumun dul baldızı buseydi sarışın balık etli beyaz tenli göğüsleri ve kalçaları beni deli ediyordu merdivenlerde karşılaştığımız vakitlerde her vakit öne geçmesini sağlar o 4 ben 5 katta olduğumdan merdivenleri çıkana kadar inanın boşalma derecesine geliyordumki ben ivedi boşalan biri değilimdir neyse ben gece vardıyasında çalışıyorum sabah haneye geldim ve yorgunluktan can veriyordum hemen vurup kafayı yattım akşam üzeri saat 4 falandı kalktım tv izlim dedim fakat hava çok sıcaktı önce duş aliyim dedim duşa girdim gene her vakitki gibi buseyi hayal ederek taş gibi olan 18 santimetre lik sikimi sıvazlıyordum yavaştan alarak hep buseyle fantaziler kurardımtam o anda kapı çaldı ben kardeşimdir die yalnızca havluyu belime dolayıp ıslak ıslak kapıyı açtım işte o an bittiğim andı az önce onunla sikişme hayalleri korduğum buse karşımdaydı ve kekeliyerek buuyy buyrrunn dedim ve annemi sordu bende hanede yoklar bişimi oldu dedim yok ablam ve eniştem işteler bende anahtarı içerde unutup dışarı çıktım diye konuştu bende buyrun içeri geçin gelene kadar dedim oda olur diyip içeri geçti kapıdan girdi beni havluyla görünce hayırdır diye konuştu duş alıyordum dedim hava çok sıcak bilinen dedim evet bende az gezeyim dedim sıcaktan bittim diye konuştu üstünde beyaz bi body ve altında muhteşem bi diz altı etek vardı bandoyda zati taş gibi olan aletim gene baş gösterdi ve busenin gözü oraya çarptı fark ettim koridordan odaya buyrun ben duş alıp geliyim dedim olur tamam dedi ben banya girdim tekrar ama dumur olmuştum üstüme hemen bi su döküp çıkıcaktımki sikim taş gibiydi boşalayım yoksa rezil olurum dedim ve başladım sabunla 31 çekmeye dediğim gibi erken boşalmam bi 10 dk sonra buse seslendi efendim dedim şimdi çıkıp çıkmıyacağımı sordu bende gidiyor sandım hayırdır gidiyormusun dedim yok lavaboyu kollanması gerektiğini söledi bende az sonra çıkıyorum 5 dk sürmez dedim ya acil küvetin çevrenindeki perdeyi çek ben girim dedi bende tamam dedim ve perdeyi çektim içeri girdi benim kalbim güm güm atıyordu accaip heyecanlanmıştım onu görmek için sadece perde vardı ama aralamadan dahi neler yaptığını görebiliyordum eteğini indirdi ve oturdu ben sikimi elime aldım ve yavaşça çekmeye devam ettim onunda bana baktığını fark ettim ayağa kalktı ama eteğini kaldırmadı o muhteşem kalçalarını perdeden görebiliyordum ege kız arkaaşın yok sanırım dedi bende nerden anladın dedim 31 çekmenden dedi ben donup kaldım hiç bişi diyemedim utandım ve üstüme su dökmeye çıkmaya hazırlanıyordum ama bi anda perdenin açıldığını gördüm perdeyi sonuna kadar açtı inanamıyordum buse üstündekilerin hepsini çıkarmış askıya asmış ve küvetin içine girmişti çırıl çıplaktı ve BENİMDE ERKEK ARKADAŞIM YOK diyip elini taş gibi olmuş yarrağıma attı o anda çıldırdım ve dudaklarına yapıştım duvara dayayıp üstüne dayanıyordum oysa beni var gücüyle üstüne çekiyor dudaklarımı ısırıyordu bi elide sikimdeydi inanamıyordum düş gibiyidi ve kocağıma aldım ve küvetten çıkarıp sır üsütü yere yatırdım suyuda üstümüze ayarlayıp suyun altında sevişiyorduk ben kulak memelerinden başladım yalamaya boynunu ve ağır ağır her yerinden dilimi gezdireek aşağılara iniyordum göğüsleri muhteşemdi amcığına eriştiğimde dilim gördüğüm en temiz amcıktı ter temiz ve beyazdı sanki beni yala der gibiydi dilimi çevreninde gezdiriyordum busenini iniltileriyle dahada heyecanlanıyor ve haz alıyordum amcığının dudakların arasına dilimi sokop skp çıkarırken busenin sok erkeğim sok demesi beni çılgına çeviriyordu ama bu kadar kolay bitmicekti bacaklarınıda yalıyor öpüyordum ayak parmaklarına kadar yaladım ve yüz üstü çevirdim ayaklarından yalamaya başladım yukarıya doğru buse çıkdırıyordu ,üstümüze su akarken dilimi her yerinde gezdiriyordum ve ufak ufak ısırıyordum kalçalarına vura vura beyaz teninde kızarıklıklar oluşturmuştum kalçalarını ikiye arayıp günlerce hayalini korduğum götünün deliğini yalıyordum yavaş yavaş yukarıya çıkıp sıntında dilmii gezdirip ısırıyordum her ısırdığımda buse müthiş hoşlanıyor ısır erkeim diye inliyordu ensesini yalarken sikim kalçalarının arasındaydı sok nolur sok diyordu ama ben ön sevişmeyi okadar istiyordumki bitmesini istemiyordum en az 30 dk onu yalamakla geçmişti tekrar sırt üstü çevirip taş gibi olan yarrağımı ağzına verdim ve 69 pozisyonunda amcığının en derin yerlerine dilimi sokuyordum kafama şehirleri geri yapıp amcığını dilimle sikiyordum tam anda sikimin koparcasına acıdığını hisettim ama anlamıştım titriyordu buse boşalıyordu iki kolunu iki yana bıraktı ve bana bakıp yeter artık boşaldım sik nolur sik beni diye inliyordu artık bende içine girip amcığındaki ateşi hissetmek istiyordum kalkıp dudaklarına yapıştım o sikimi eline alıp amcığına sokmaya çalışıyordu 5 sendir hiç olmadı çok dar sabunla dedi ama ben hayır amcığının ıslanmasını bekliyordum nolur sok diye resmen yalvarıyordu bacaklarını omuzlarıma aldım ve yarrağımın başını amcığının dudakları arasına yerleştirip hiç çabuk olmadan amcığın sularının akmasını bekliyordum şehirleri geri gidip gelip pompalıyordum her gidip gelmemde adeta milim milim içine giriyor zevten kudurtuyordum buseyi amcığından artık şakır şakır sular akıyordu bacakları umzumda pompalıyordum sikimi çıkardım ve bi arda kökledim busenin çığlığı eminim tüm apartmanı yankıladı yavaş nolur yavaş diyordu ama ben dormuyor adeta çıldırmıştım ve onu deliler gibi sikiyordum belli müddet sonra busede zenk almaya ve tempoya ayak yalana başlamıştıki hızlan erkeğim sik beni diye inliyordu kalktım ve buseyi dört ayak üstüne çevirdim ve yarrağımı amcığına sokmaya başladım ve kendi gidip geliyordu artık ben önümde gidip gelirken göt deliğinin açılıp kapandışını gördüm muhteşemdi göğüslerini tutmuştum sonra sol elimle saçlarını kavrayıp sanki tecavüz eder gibi kendime çekiyordum bi elimln başparmağıylada döt deliğini az sonraya hazırlıyordum o göte sokmalıydım buse defaatle orgazm olmuştu fakat ben daha gelmiyordum göt deliğine baş parmağımı soktuğumda buse ahhhhhhhh dieye bağırdı sikicem seni amcığındanda götündende 3 senedir apartmandasın beni deli ediyordun acısını çıkarcağım dedim oda madem istiyordun neden sikmedin neden istemedin geceleri yanıyordum hadi sik şimdi asıl ben alıcam sikmediğin günlerin acısını ben senden alacağım diyordu banyo iniltilerimizle yankılanıyordu ve ağır ağır boşalacağımın habercisi titremeler geliyordu bana fakat amcığına boşalamazdım sikimi amcığından çıkarıp amcığından akan suları yarrağımın başıyla göt deliğine sürdüm ve başını götünün deliğine dayadım bi anda bastırdım fakat girmiyordu iki üç kez tecrübe ettim fakat bağırıyordu hiç yapmadım diye konuştu bu gün sikicem senin o güzel götünü dedim tamam yat diye konuştu ve üstüme çıktı önce amcığına soktu ve kocağımda 3 5 dk zıpladı sonra amcığından akan suları göt deliğine sürdü taş gibi olan yarrağımın başınıda tükürükledi ve oturmaya başladı alamıyordu fakat zorluyordu zira oda götten sikilmenin tadını tatmak istiyordu ve bi anda ahhhhhhhhhhhhhhhhh diye inledi gözlerinden yaş aktı fakat bitmemişti yalnızca başını alabilmişti ve kalkıp oturmaya başladıkça götüde sulanmaya ve gevşemeye başlamıştı ben umuzlarından tutup alttanda bi anda geriya kalan sikimi götüne soktum ikimizde yorulmuştuk fakat o götten sikilmenin tadını çıkarıyor kocağımda zıplıyordu ve ben artık dayanamadım götünün içine patladım bi anda ohhhhhhhhhh içime ılık ılık akıyo die kulağıma fısıldadı ve üzerime yığıldı bi 5 10 dk o şekilde kaldıktan sonra kalktık ve duş aldıktan sonra çıktık o artık karım gibiydi sanki gece çalıştığım için gündüzleri ikimizde hanede oluyoruz ve haftanın en az 5 günü sikişiyorduk şimdi taşındılar

9 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

    YanıtlaSil
  3. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel olgun bananlar arsin gec olgun güzel bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar saygilar cddi efendi bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz sadece bayanlar arasin manisa 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 Özel numaralardanda arayabilirsiniz Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  7. Slm yaş büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn 05537753404

    YanıtlaSil