17 Nisan 2014 Perşembe

Delicesine sikiştik

40 yaşında ve sex hikayeleri okumaktan ve yaşamaktan büyük keyif alan bir kadınım ben. Erkeklerin alakası ile devamlı olarak karşılaştığım içinde artık alıştım buna. Sokakta rahat rahat yürüyememek bazen canımı sıksada artık bu işten tat almaya da başladım diyebilirim. Zira güzel bir kadın olduğumdan dolayı yapıyorlar bunu. Kendimden biraz söz etmem gerekirse, ben 1.65 boyunda bir kadınım. Bir kuaförde çalışıyorum. Yıllardır bu işi yapıyorum ben kadınların güzellikleri benden sorulur tabii. Çoğu da beni kıskanır zati gelen kadınlardan ve hep de sorarlar neden bir erkek arkadaşın yok neden bir kocan yok senin filan diye. Kuaförlüğü seviyorum fakat bazen kadınların anlattıkları sex hikayeleri çok canımı sıkıyor benim. Başka bir deyişle kadınlar geliyor arkadaş gece kocalarıyla, sevgilileri ile yaşadıkları seks hikayeleri anlatıyorlar çekinmeden, sıkılmadan. Bu iş harbiden çok garip. Ben olsam anlatamam kimseye böyle yaşadıklarımı, zaten ben ne yaşarsam saklı kapaklı yaşıyorum. Ama bu benim erotik hikayeler yaşamama da mani değil tabii. Ben de ara ara sıcak sex hikayeleri yaşıyorum tabii, bu tanıdığım bir adamla oluyor bazen veyahut yeni tanıştığım bir adamla farketmiyor, onlarda hoşlanıyor bu işten bende fazlasıyla tatmin oluyorum. İzdivaç etmeyi filan düşünmüyorum hiç zaten yaşımda geçti sanırım bundan sonra da böyle devam ederim, hayatı daha renkli kılıyor zira… Kuaföre gelen müşterim devamlı kocası ile yaşadığı sex hikayeleri anlarını anlatıyordu uluorta… Neyse geleyim bu siteye neden geldiğime. Geçenlerde bir kadın gelmişti dükkana o bu siteden söz etti çok hoşuma gitti, ulan ne kadınlar var arkadaş neler yaşamış filan diye konuştu ben de merak ettim ve bir bakayım dedim sonra da elim alıştı heralde haneden devamlı girer oldum. Genelde iyi bir okuyucuydum ama artık benimde paylaşmam şart olan şeyler olduğunu düşündüğümden bir sex hikayeleri hatıramı da ben yazayım dedim. Anlattığım gibi işte her şey o gün başladı aslında. Dükkanın olduğu semtte yaşayan Ebru diye bir kadın var ve bunun kocası hemen hemen kadınla seks hikayeleri yaşamak istiyormuş. Kadın da öyle isterik tabii, gayet hoşnuttu kocasının her gece en ateşli sevişme anlarına eşlik etmekten. Bir de sanki milletin duymasını ister gibi(kocasının becerilerini) bağır çağır anlatıyordu. Ben olsam utanırdım ama Ebru hanım hiç utanmadan defaatle anlatıyordu serüvenlerini. Bir tanesi beni de gerçekten akılalmaz etkilemişti. Kocası haneye daha önceki bir kız arkadaşını getirmiş ve onu da yataklarına almasını istemiş Ebru’dan. Ebru da biraz sarhoş olduğundan bu grup sex hikayeleri ile ilgili eşine sıkıntı çıkartmamış. Ve başlamışlar önce ön sevişme ile sonrasında kocası bir Ebru’yu sikiyormuş bir de o kadını. Ebru bir ara baya zevkten çıldırma noktasına gelmiş ki kadınla lezbiyen sevişme filan olaylarına girmişler. Vajinasını yalamış, parmaklamış tabii kocası da bu ara boş durmuyormuş kadının ağzına vermiş ve bir yandan da Ebru’yu sikiyormuş. İnanılmaz bir hikayeydi ve Ebru bunu hiç çekinmeden gayet rahat anlatıyordu. Her geldiğinde yeni serüvenler anlatınca artık bizim çalışanlar ona başka bir gözle bakmaya başlamışlardı. Bizim erkek çalışanlar kadını sanki bir sex simgesi gibi görüyorlar herkes Ebru hanımla sex hikayeleri yaşamak ister vaziyete gelmişti. Ebru hanımın yaşadığı sex hikayeleri gecesini anlatınca odaya gidip kendi kendimi… Ben de o gün o hikayeyi dinledikten sonra inanılmaz derecede tahrik olmuştum. Ebru hanım geçtikten sonra içerdeki odamda biraz dinlenmek istediğimi söyledim personellere ve içeri geçtim. Çekyatta uzanmıştım ve biraz televizyona bakarken artık daha fazla dayanamayacağımı farkettim. Ve eteğimi yukarıya doğru çekip elimi külodumun içine attım ve deliğimle oynamaya başladım. Ebru nun bugün anlattığı sex hikayeleri gecesinde düşünüyordum kendimi. Çekyatta yüz üstü yattım ve 3 parmağımı birleştirip deliğime soktum. Artık kendimi durduramıyordum. Ebrunun bacakları geliyordu aklıma o saçlarını yaparken eteğini yukarı doğru çekip bacak bacak üstüne atardı. Kafamda onunla lezbiyen hikayeleri yaşarken kuruyordum. Vajinasını dilimle okşuyordum, deliğine elimdeki muzu sokuyordum ve Ebru hanım zevkten deliriyordu. Memeleri akılalmaz seksiydi, uçları semsert olmuştu. Uçlarını yalıyordum ki o da bir yandan benimle seks yapıyordu. 69 pozisyonunda sevişiyorduk düşümde. Ben o arada o kadar ıslandım ki artık zevkten kaç kez orgazm olduğumu anımsamıyordum. Deliğim iyice genişlemişti en son hemen hemen tüm elimi sokacaktım. Neyseki o arada bizim personellerden biri seslendi müşteri geldiğini de öylece kalktım. Fakat gelen kadında akılalmaz seksi bir şeydi. Bana neler olduğunu anlamıyordum o gün. Ebru hanımın anlattığı lezbiyen sex hikayeleri gecesi beni tuhaf tahrik etmişti sanırım ve hemen hemen o günden sonra lezbiyen olmaya karar verecektim. Fakat olamazdım zira erkekleri çok seviyordum aleti içimde hissetmeyi de çok seviyordum başka türlü bir sex hikayeleri hatıra hayal edemezdim. Fakat o gün inanın bitmek bilmiyordu. Karar vermiştim bir erkek bulup onunla yatmam gerekiyordu… Bir bara gidip bir erkekle tanışmalı ve bu ateşimi onunla sex hikayeleri yaşayarak söndürmeliydim Dükkanı kapattım ve Taksim’de bir bara gitmeye karar verdim. Bir taksi çevirdim ve bana biraz uzak da olsa Taksim’e gitmek istediğimi söyledim. Sonra taksici yüzüme baktı ve güldü. Nasıl yakışıklı bir adamdı anlatamam sizlere. Sanırım o gün onun için de zor geçiyordu. Devamlı benimle konuşmak için laf atıyordu. En son heralde bana iltifat filan etmeye başladı. Çok yakışıklı, esmer güzeli bir adamdı. Hafif uzun saçlı, ben zati neden taksicilik yaptığına mana verememiştim. Gayet mankenlik filan yapabilirdi. Gerek konuşmaları gerekse ses tonu beni benden almıştı. Artık kiminle sex hikayeleri yaşayacağıma karar vermiştim. Bu taksiciden iyisini bulamazdım. Zati o konuşurken ben vajinamı ellemeye başlamıştım dahi. Eteğim yorgundu bugün her an aklıma seks geliyordu. Sonra bana o kadar sıcak davranmaya başladıki, ben de o cesaretle “Mesain ne vakit bitiyor?” diye sordum. 25-30 yaşları arasında bir gençti ve uzun boyluydu. “Bitti bile” dedi ve güldü yüzüme dönerek. “Yalnız kalabileceğimiz bir yer var mı?” diye sordum. O da arabayı ağaçlık bir alana doğru sürdü. Tam olarak neresi olduğunu anlamamıştım ama o benim erotik hikayeler yaşamak istediğimi çok çok iyi anlamış olmalıydı. Yanmıştım iyice… Arabayı karanlık bir noktaya çekti ve arka koltuğa yanıma geldi. Biz arka koltukta öpüşmeye başladık. Eteğimi kıvırıp yukarı doğru bacaklarımı elliyordu ve deliğimi okşuyordu bir yandan da. Çok güzeldi herşey, güzel kokuyordu temiz bir adamdı belliydi. Şaşırtmamıştı beni. Beni öptükçe bir hoş oluyordum gerçekten. Boynumu emiyordu, kulaklarımı ve en son dudaklarıma dönmüştü. Elleri artık göğüslerimde gidiyordu. Gömleğimin düğmesini açıp elini sutyenimin içine soktu. Semsert olmuştu meme uçlarım. Sonra gömleğimi çıkarıp koltuk altımı yalayarak oradan memelerime döndü. Onları tutup deli gibi yalıyordu. Sonra arkasına yaslandı ve fermuarını açıp sahiden damarlı ve geniş aletini çıkardım dışarı. Onu bir muz gibi emmek çok hoş olacaktı. İlk önce biraz yaladım, sonra ağzıma aldım tamamını. Çok hoşuna gitmişti bu an, zevkten dört köşeydi taksici. Fakat artık daha ileri gitmek istiyordum. Kucağında zıplamak istiyordum, çırıpçıplak kalmak… Ebru hanım yüzünden olmuştu bütün bunlar, hiç tanımadığım bir adamla hem de taksici ile sex hikayeleri yaşıyordum. Çok zevkliydi fakat iyice yaladım ki o da beni bir hayli ıslatmıştı aynı zamanda. Kucağına çıktım ve aletini…

22 yorum:

  1. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum lezbiyen de ariyablirsiniz sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasın vasap da var izmir titiz bakımlı yim güzel bayanlar arasın 0543 453 45 25

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VARSil

      Sil
    4. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    6. Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 34 boy 1.83 kilo 84 0542 7221073 k.maraş

      Sil
    7. ateşli bayanlar arasın 0543 977 1073

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

    YanıtlaSil
  4. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
    2. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
  5. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  7. Ankara akın yaş 37 olgun bayanlar arayın 0505 127 45 93

    YanıtlaSil
  8. Ankaradan akın yaş 37 ankaradan olgun bayanlar arayın yaş farketmez ön sevişmeye çok önem veririm 0505 127 45 93 0505 127 45 93

    YanıtlaSil
  9. Ankaradan akın yaş 37 ankaradan olgun bayanlar arayın yaş farketmez ön sevişmeye çok önem veririm 0505 127 45 93 0505 127 45 93

    YanıtlaSil
  10. GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 Özel numaralardanda arayabilirsiniz Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  11. Slm yaş 30 büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal van ağrı seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn 05537753404

    YanıtlaSil
  12. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun eşni siktimek istyen izlemek istyen erkekleri bayanlar arasn tansalm

    YanıtlaSil