19 Nisan 2014 Cumartesi

Ankaralı kızı çok fena becerdim

slm adım adımı boşverin kısaca kendimden söz edeyim 18 yaşında 177 boyunda atletik yapılı yakışıklı bi gencim msnden tanıştığım bi çiftle uzun müddet konuşmaya başladık adam bana karısını siktirmek istiyordu karısıda sikilmek uzun müddet camdan konuştuktan sonra adam ve eşi ankara ya yanıma gelmek istediler bende sevinçten havalara uçtum adam ve karısı geldikten sonra bi otele yerleştiler daha sonra onlara ankarayı gezdirdikten sonra otele döndük adam banyoya girmek istedi banyoya girince karısı hemen yanıma gelip dudaklarıma yapıştı çok ateşli öpüşüyoduk hemen soyunduk ben kadının amını yalamaya başladım fakat sürtük tuhaf inliyodu amından sular resmen su baskın olmuştu daha sonra yukarıya çıkarak göğüslerini yaladım göğüsleri çok iriydi ve ayağa kalkıp 17 santimetre lik sikimi ağzına verdim hepsini alamıyodu fakat orospu çok güzel yalıyodu 10 dk yaladıktan sonra ayakta domaltıp arkadan amına girdim girince derin bi ohhhhhh çekti ve benim içim gitmişti bu ohhhh sesine 10-15 dk bu şekilde siktikten sonra yere uzanıp sikimin üstüne oturttum çok güzel bi şekilde zıplıyodu işini iyi yapıyodu kahpeben onu sikerken kocası yanımıza geldi ve arkadan karısının götünü yalamaya başladı orospu iyice kıvama geldi adam hemen arkadan karısına girdi kadını bu şekilde mübalağasız yarım saate yakın siktik adam karısının götüne hemen boşaldı ama bende tık yoktu kadın daha çok sik diye beni gaza getiriyodu ben siktikçe kadın sik beni kocacıım diye inliyodu sonra kadın öyle bi boşadlıki bi an sikimi amından kurtamayacağımı sandım kadın yorulmuştu bende sikimi amından çıkarıp ağzına dayadım hepsini sokmak istiyodum ağzına 10-15 dk sonra kadının ağzına öyle bi patladımki kadının ağzından döllerim taşmaya başladı adam bu manzarayı görünce hemen karısın yanına gelerek döllerimi birlikte yuttular daha sonra adam döle dayanamıyorum diye konuştu ben biraz dinlenince sikimi karı kocanın ağzına sokmaya başladım adam hepsini alabiliyodu adam dediğime bakmayın neyse ben sefer kadını kadını köpek pozisyonuna getirip amına girdim adamda kadının altına girip hem sikimi hem de karısnın amını yalamaya başladı ama kadın zevkten can verecekti az kalsın bu şekilde kadını 20 dk siktikten sonra ikisini dizlerinin üstüne getirip ağızlarına verdim ben zevkten uçuyodum zira ilk defa birisini sikiyodum orospu kadın sikimi yalarken adamda taşaklarımı yaladıben hemen sikimi adamın ağzına dayadım sonuna kadar soktum hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladımen nihayetinde adamın ağzına patladım kadınla adam dölümü paylaşıp yuttular saat 22::00 a geliyodu den müsaade istedim kadın yanıma gelip dudaklrıma yapıştı ve bana teşekür ederim aşkım dedi adam da bana ağzım yarağını özleyecek deyip beni uğurladılar ve msnde daimi cam açıp onlara boşalıyorum bi dahaki gelişlerini dört gözle bekliyorum bol sikişler byy.aynı zamanda bu hikaye yaşanmıştır. NOT:evli bayanlar karısını siktirmek isteyenler dul bayanlar annesinin amı kaşınanlar bekliyorum işte msn

9 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar saygilar cddi efendi bayanlar msj da atabilirsiniz vasap da var 0543 453 45 25

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    4. MERHABA BEN ISTANBUL DAN MEHMET 05374667155 SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE DOST SİRDAS ARAYAN BAYANLAR ARAYİN TANİSALİM. WATSAP LİNA.viber VAR

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. 05078907581 EVLİ ÇİFTLER VE TÜM ATEŞLİ BAYANLAR BEN 178 85 33 YAŞ ESMERİM K.MARASTA YASİYORUM SKYPE dognmarasli46 WHATSHAP VE 3G VAR Hattım özele açık

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  4. Slm yaş 30 büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn 05537753404

    YanıtlaSil