14 Nisan 2015 Salı

Amcamın Kızı Cansu ile ateşli hikaye

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Amcamın Kızı Cansu ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Abdullah 21 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım seks yaklaşık 7 yıl kadar önce yaşandı. Hep Amcamın Kızı Cansu ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama giderek Amcamın Kızı Cansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Cansu fena azdırmıştı. Zorla harika götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Cansu her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook güzel bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Amcamın Kızı Cansu ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Amcamın Kızı Cansu ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Abdullah etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Altımda aşırı sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil