7 Nisan 2015 Salı

Türbanlı Komşum Defne tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Komşum Defne ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Zeki 21 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım anal seks tam olarak 2 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Defne ile seks yapmayı istiyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Komşum Defne hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Komşum Defne fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Defne her halükarda benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı seksi çok güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Defne ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Defne ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil