29 Nisan 2015 Çarşamba

Türbanlı Yeğenim Ada ile uzun sex

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Yeğenim Ada ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Feyzullah 18 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım anal seks tam olarak 4 yıl kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Yeğenim Ada ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Yeğenim Ada hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Ada çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Ada her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde yeşil seksi çok güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Ada ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Ada ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




3 yorum:

  1. OKAN BEN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART NO.ÖZELE AÇIK 0531 619 12 65 HER ŞEYDE ÖNCE GÜVEN VE GİZLİLİK ÖNEMLİ SAYGILARIMLA OKAN BEN

    NOT:0531-619-12-65-TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM (BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ) HER ŞEYDE GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART OLACAK 0531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLERİ BEKLERİM
    SAYGILARIMLA OKAN BEN okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil