1 Nisan 2015 Çarşamba

TeyzemCeyda ile seks hikayemiz

Selam gençler, size bu yazımda TeyzemCeyda ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Alp 29 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay anal seks yaklaşık 2 yıl önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri TeyzemCeyda ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp TeyzemCeyda hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemCeyda niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. TeyzemCeyda her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. TeyzemCeyda ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemCeyda ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece pembe kilotuyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seksi gözüküyordu. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil