27 Nisan 2015 Pazartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Anıl 18 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım seks yaklaşık 3 sene evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Yine azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Gökçe ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




5 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. OKAN BEN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK Şz<ART NO.ÖZELE AÇIK 0531 619 12 65 HER ŞEYDE ÖNCE GÜVEN VE GİZLİLİK ÖNEMLİ SAYGILARIMLA OKAN BEN

    NOT:0531-619-12-65-TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM (BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ) HER ŞEYDE GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART OLACAK 0531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLERİ BEKLERİM
    SAYGILARIMLA OKAN BEN okan5316191265ist@gmail

    YanıtlaSil
  3. Ist da ciddi durust bayanlar 535 646 75 82

    YanıtlaSil