11 Nisan 2015 Cumartesi

Türbanlı Kardeşim Candan ile çok özel

Merhaba, size bugün Türbanlı Kardeşim Candan ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Zeki 25 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz anal seks yaklaşık 3 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kardeşim Candan ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Devasa kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine azdırıcı eteğiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Kardeşim Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Candan fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Candan her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde yeşil içini gösteren fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kardeşim Candan ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kardeşim Candan ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu şekildeydi. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




2 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil