26 Nisan 2015 Pazar

Türbanlı Ablam Ecem ile seks hikayemiz

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Ablam Ecem ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Alp 19 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım seks hikayesi tam olarak 4 sene kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Ablam Ecem ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle evde geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Ablam Ecem hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Ecem niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Ecem her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Ecem ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Ecem ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




4 yorum:

  1. OKAN BEN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART NO.ÖZELE AÇIK 0531 619 12 65 HER ŞEYDE ÖNCE GÜVEN VE GİZLİLİK ÖNEMLİ SAYGILARIMLA OKAN BEN

    NOT:0531-619-12-65-TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM (BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ) HER ŞEYDE GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART OLACAK 0531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLERİ BEKLERİM
    SAYGILARIMLA OKAN BEN okan531619126ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil