24 Nisan 2015 Cuma

Öğretmenim Ela götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Öğretmenim Ela ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Hasan Hüseyin 15 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız sikiş tam olarak 4 sene evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Öğretmenim Ela ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Öğretmenim Ela hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Ela çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Öğretmenim Ela ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Ela ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Öğretmenim Ela ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. OKAN BEN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART NO.ÖZELE AÇIK 0531 619 12 65 HER ŞEYDE ÖNCE GÜVEN VE GİZLİLİK ÖNEMLİ SAYGILARIMLA OKAN BEN

    NOT:0531-619-12-65-TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM (BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ) HER ŞEYDE GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART OLACAK 0531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLERİ BEKLERİM
    SAYGILARIMLA OKAN BEN okan531619126ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil