3 Nisan 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Defne ile çok özel

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Yeğenim Defne ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Anıl 29 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız göt sikişi yaklaşık 6 sene evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Yeğenim Defne ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Yine azdırıcı eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Yeğenim Defne hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Defne çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Defne her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde sarı ateşli çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Defne ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Defne ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil