27 Ağustos 2015 Perşembe

Ablam Esra ile çok özel

Merhaba, size şimdi Ablam Esra ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Feyzullah 27 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz sikiş tam olarak 5 yıl evvel oldu. Kendimi bildim bileli Ablam Esra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazardı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya giderek Ablam Esra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Esra çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Ablam Esra her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde yeşil seksi fazla güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Ablam Esra ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Ablam Esra ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel olgun bananlar arsin gec olgun güzel bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun genç bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz sadece bayanlar arasin vasap da var sadece bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil