7 Ağustos 2015 Cuma

Baldızım Ayşe ile çok özel

Selam gençler, sizlere bu yazımda Baldızım Ayşe ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Alp 23 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığımız erotik hikaye yaklaşık 5 yıl önce gerçekleşti. Yıllarca Baldızım Ayşe ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Baldızım Ayşe hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Baldızım Ayşe fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Baldızım Ayşe her halükarda sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Baldızım Ayşe ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Baldızım Ayşe ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek pembe tangasıyla duruyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil