29 Ağustos 2015 Cumartesi

Yeğenim Melisa tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Yeğenim Melisa ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Alparslan 29 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi tam olarak 4 yıl evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Yeğenim Melisa ile seks yapmayı istiyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi seksi elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek Yeğenim Melisa hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Melisa fena azdırmıştı. İstemese de harika amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Yeğenim Melisa her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Melisa ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Melisa ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




3 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil