25 Ağustos 2015 Salı

Kardeşim Seda ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Kardeşim Seda ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Alparslan 25 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye tam olarak 7 sene kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Kardeşim Seda ile seks yapmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumaydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama giderek Kardeşim Seda hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Seda fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Kardeşim Seda ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde kırmızı seksi çok azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Seda ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Seda ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil