11 Ağustos 2015 Salı

Kankam Asya ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Kankam Asya ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Faruk 21 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 5 sene önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Asya ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Kankam Asya hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Asya çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kankam Asya her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üzerinde sarı ateşli çooook güzel bir hırka vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kankam Asya ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kankam Asya ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Faruk sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil