14 Ağustos 2015 Cuma

Türbanlı Amcamın Kızı Ela tecavüz hikayesi

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Amcamın Kızı Ela ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Alparslan 20 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay anal seks yaklaşık 5 sene evvel yaşandı. Yıllarca Türbanlı Amcamın Kızı Ela ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Yine azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Amcamın Kızı Ela hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Ela fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Amcamın Kızı Ela her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla güzel bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Ela ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Ela ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Altımda tam sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. OKAN BEN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN MUTSUZ BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART NO.ÖZELE AÇIK 0531 619 12 65 HER ŞEYDE ÖNCE GÜVEN VE GİZLİLİK ÖNEMLİ SAYGILARIMLA OKAN BEN NOT:0531-619-12-65-TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM (BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ) HER ŞEYDE GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART OLACAK 0531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLERİ BEKLERİM SAYGILARIMLA OKAN BEN okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil