6 Ağustos 2015 Perşembe

Türbanlı Komşum Ayşe tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Komşum Ayşe ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Abdullah 30 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Bu olay erotik hikaye yanılmıyorsam 7 sene önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Ayşe ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Komşum Ayşe hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Komşum Ayşe fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Komşum Ayşe her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Ayşe ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Ayşe ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek pembe tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil