3 Ağustos 2015 Pazartesi

Teyzemin Kızı Sıla ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bugün Teyzemin Kızı Sıla ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Alparslan 30 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz anal seks yanılmıyorsam 6 sene kadar önce oldu. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Sıla ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Teyzemin Kızı Sıla hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Sıla niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Sıla her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üstünde yeşil seksi çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Sıla ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Teyzemin Kızı Sıla ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Altımda çok seks dolu şekildeydi. Amını öptükçe biraz sakinlemişti. Amını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil