4 Ağustos 2015 Salı

Türbanlı Ablam Asuman nasıl siktim

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Ablam Asuman ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Anıl 21 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Anlatacağım anal seks tam olarak 5 sene önce oldu. Yıllarca Türbanlı Ablam Asuman ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya giderek Türbanlı Ablam Asuman hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Asuman çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Asuman ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde yeşil ateşli çooook sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Asuman ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Asuman ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam seksi bir biçimdeydi. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil