4 Mayıs 2016 Çarşamba

Öğretmenim Nilsu tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bu yazımda Öğretmenim Nilsu ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Anıl 18 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yanılmıyorsam 4 yıl önce yaşandı. Hep Öğretmenim Nilsu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Öğretmenim Nilsu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Nilsu niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Öğretmenim Nilsu ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde yeşil seksi fazla güzel bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Öğretmenim Nilsu ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Öğretmenim Nilsu ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil