7 Mayıs 2016 Cumartesi

Yeğenim Ayris tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bugün Yeğenim Ayris ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 25 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi yaklaşık 3 yıl önce gerçekleşti. Uzun zamandır Yeğenim Ayris ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Yine azdırıcı eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Yeğenim Ayris hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Ayris çok kötü etmişti beni. Cebren harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Yeğenim Ayris ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde yeşil ateşli çok azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Yeğenim Ayris ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Ayris ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda bir tek pembe tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil