9 Mayıs 2016 Pazartesi

Türbanlı Öğretmenim Aslı ile ateşli hikaye

Selam gençler, size bugün Türbanlı Öğretmenim Aslı ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Alparslan 16 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 3 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Öğretmenim Aslı ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Öğretmenim Aslı hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Öğretmenim Aslı fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Aslı her halükarda sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Aslı ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Öğretmenim Aslı ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 1029 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER

    YanıtlaSil