10 Mayıs 2016 Salı

Yeğenim Ayşe tecavüzüm

Merhaba, sizlere bugün Yeğenim Ayşe ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Alparslan 15 yaşında çok seksi ve sapık bir erkeğim. Yaşadığım göt sikişi yanılmıyorsam 5 yıl evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Yeğenim Ayşe ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama giderek Yeğenim Ayşe hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Ayşe çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Yeğenim Ayşe her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Yeğenim Ayşe ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Yeğenim Ayşe ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




4 yorum:

  1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
  2. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
  3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  4. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil