3 Mayıs 2016 Salı

Türbanlı Teyzem Defne ile ateşli hikaye

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzem Defne ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Feyzullah 27 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Bu anal seks yaklaşık 6 yıl önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Defne ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Teyzem Defne hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Defne niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Defne ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Defne ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Defne ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




4 yorum:

  1. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil