12 Mayıs 2016 Perşembe

Türbanlı Ablam Fadime ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Ablam Fadime ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Mustafa 24 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım seks yanılmıyorsam 2 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Ablam Fadime ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine içini gösteren eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Ablam Fadime hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Ablam Fadime çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Fadime her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Ablam Fadime ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Ablam Fadime ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil