8 Mayıs 2016 Pazar

Türbanlı Komşum Zehra nasıl siktim

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Komşum Zehra ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Alp 29 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu göt sikişi yaklaşık 2 sene evvel gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Komşum Zehra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Komşum Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Zehra her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde yeşil seksi fazla güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Zehra ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Zehra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece kırmızı kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




5 yorum:

  1. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
  4. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 1029 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER

    YanıtlaSil