1 Mayıs 2016 Pazar

Ablam Nazlı tecavüz hikayesi

Merhaba, size bugün Ablam Nazlı ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Alp 15 yaşında çok sikici ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz anal seks tam olarak 3 yıl önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Ablam Nazlı ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama gidip Ablam Nazlı hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Nazlı niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Ablam Nazlı ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Ablam Nazlı ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Nazlı ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil