12 Nisan 2016 Salı

Türbanlı Yeğenim Serra götten sikişim

Selam gençler, size şimdi Türbanlı Yeğenim Serra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Alparslan 16 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Bu unutulmaz anal seks yaklaşık 6 sene önce yaşandı. Yıllarca Türbanlı Yeğenim Serra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Yeğenim Serra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Serra çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Serra her şekilde benim olacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde yeşil ateşli çok güzel bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Serra ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Serra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil