11 Nisan 2016 Pazartesi

Türbanlı Öğretmenim Ferda tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Öğretmenim Ferda ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Abdullah 15 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Bu olay seks hikayesi tam olarak 3 yıl önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Öğretmenim Ferda ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Yine azdırıcı sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Öğretmenim Ferda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Ferda niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Öğretmenim Ferda ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Öğretmenim Ferda ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Ferda ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seksi şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil