10 Nisan 2016 Pazar

Komşum Emine ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bu yazımda Komşum Emine ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Ahmet 30 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Anlatacağım seks tam olarak 2 sene kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Komşum Emine ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine azdırıcı elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Komşum Emine hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Emine çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Komşum Emine ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil seksi çok güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Emine ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Komşum Emine ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




4 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gizlilige onem veren bayanlar 05427221073 k.maraş

    YanıtlaSil