3 Nisan 2016 Pazar

Kuzenim Banu ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Kuzenim Banu ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Abdullah 23 yaşında çok sikici ve çok abaza biriyim. Bu unutulmaz sikiş tam olarak 4 yıl evvel oldu. Uzun zamandır Kuzenim Banu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Kuzenim Banu hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kuzenim Banu çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Kuzenim Banu her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kuzenim Banu ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Banu ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece pembe tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil