7 Nisan 2016 Perşembe

Türbanlı Kuzenim Melisa ile ateşli hikaye

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Kuzenim Melisa ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alparslan 28 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım sikiş yanılmıyorsam 3 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kuzenim Melisa ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle evde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Türbanlı Kuzenim Melisa hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Melisa çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Kuzenim Melisa ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına vardım. Üstünde yeşil seksi fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kuzenim Melisa ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Melisa ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil