8 Nisan 2016 Cuma

Öğretmenim Asya götten sikişim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Öğretmenim Asya ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Anıl 24 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım erotik hikaye yaklaşık 2 yıl evvel yaşandı. Hep Öğretmenim Asya ile seks yapmayı istiyordum. Devasa memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Yine seksi elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama giderek Öğretmenim Asya hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Öğretmenim Asya çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Öğretmenim Asya her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Asya ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Öğretmenim Asya ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil