4 Nisan 2016 Pazartesi

Türbanlı Kankam Gamze tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Kankam Gamze ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Alparslan 17 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 4 yıl önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kankam Gamze ile beraber olmayı istiyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle evde geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Kankam Gamze hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Gamze çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Kankam Gamze ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde yeşil ateşli çok güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kankam Gamze ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kankam Gamze ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil