9 Nisan 2016 Cumartesi

Türbanlı Öğretmenim Nevra ile seks hikayemiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Nevra ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Mehmet 29 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 2 sene önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Öğretmenim Nevra ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Öğretmenim Nevra hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Öğretmenim Nevra her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde sarı ateşli fazla güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Nevra ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Öğretmenim Nevra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil