5 Nisan 2016 Salı

Türbanlı Kuzenim Sevilay tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Kuzenim Sevilay ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Alp 18 yaşında çok sikici ve sapık bir kişiyim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 6 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kuzenim Sevilay ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine içini gösteren sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Kuzenim Sevilay hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kuzenim Sevilay niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Sevilay her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde yeşil ateşli çooook azdırıcı bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Sevilay ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Sevilay ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Altımda çok seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa sakinlemişti. Amını okşuyordum. Yarağımı ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil