6 Nisan 2016 Çarşamba

Ablam Candan ile uzun sex

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Ablam Candan ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Zeki 20 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 3 sene evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Ablam Candan ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Yine azdırıcı sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Ablam Candan hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Ablam Candan her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üzerinde sarı seksi çok sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Ablam Candan ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Candan ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil