14 Mayıs 2015 Perşembe

Kankam Begüm nasıl siktim

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Kankam Begüm ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Ahmet 20 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Unutamadığım bu sikiş yaklaşık 4 sene kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Begüm ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Kankam Begüm hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Begüm niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Begüm her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı ateşli çooook güzel bir blüz giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kankam Begüm ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kankam Begüm ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil