28 Mayıs 2015 Perşembe

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris tecavüzüm

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Feyzullah 28 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Yaşadığımız göt sikişi yaklaşık 7 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine içini gösteren elbisesiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca odama giderek Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seksi şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil