10 Mayıs 2015 Pazar

Türbanlı Amcamın Kızı Emine nasıl siktim

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Amcamın Kızı Emine ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Hasan Hüseyin 29 yaşında çok sikici ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay anal seks yanılmıyorsam 3 yıl önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Amcamın Kızı Emine ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Türbanlı Amcamın Kızı Emine hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Amcamın Kızı Emine niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Emine her halükarda benim olacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook güzel bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Emine ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Amcamın Kızı Emine ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seksi şekildeydi. Amını okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Ist da mutsuz olanlar 0535 646 75 82

    YanıtlaSil