31 Mayıs 2015 Pazar

Türbanlı Yeğenim Zeynep nasıl siktim

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Yeğenim Zeynep ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Alparslan 20 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu anal seks yaklaşık 2 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Yeğenim Zeynep ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama giderek Türbanlı Yeğenim Zeynep hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Zeynep fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Yeğenim Zeynep her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde sarı içini gösteren fazla azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Zeynep ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Zeynep ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe tangasıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil