1 Haziran 2015 Pazartesi

Baldızım Serra ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Baldızım Serra ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Ahmet 20 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız göt sikişi yanılmıyorsam 4 yıl önce gerçekleşti. Hep Baldızım Serra ile beraber olmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Perşembeydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Baldızım Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Baldızım Serra fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Baldızım Serra ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Baldızım Serra ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Baldızım Serra ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi diline verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil