18 Haziran 2015 Perşembe

Amcamın Kızı Ela ile sikiş

Selam gençler, sizlere bu yazımda Amcamın Kızı Ela ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alp 30 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Anlatacağım sikiş tam olarak 2 yıl kadar önce yaşandı. Hep Amcamın Kızı Ela ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Yine seksi elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Amcamın Kızı Ela hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Ela niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Ela her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı ateşli fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Amcamın Kızı Ela ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Amcamın Kızı Ela ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil