30 Haziran 2015 Salı

Türbanlı Komşum Banu ile sikiş

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Komşum Banu ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Abdullah 25 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yaklaşık 3 yıl önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Komşum Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Komşum Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Banu çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Banu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Banu ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Banu ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Abdullah sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda çok sikilmelik şekildeydi. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil