4 Haziran 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Emine ile ateşli hikaye

Merhaba, size bugün Türbanlı Kardeşim Emine ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Zeki 29 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Bu unutulmaz göt sikişi yanılmıyorsam 6 yıl önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kardeşim Emine ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Kardeşim Emine hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kardeşim Emine fena azdırmıştı. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Emine her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde sarı ateşli çok azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kardeşim Emine ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Emine ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil