24 Haziran 2015 Çarşamba

Kardeşim Serra ile uzun sex

Selam gençler, size bugün Kardeşim Serra ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Faruk 15 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığım sikiş tam olarak 4 sene önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Kardeşim Serra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama giderek Kardeşim Serra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Serra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kardeşim Serra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil seksi çooook azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Serra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Serra ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil